Zamonaviy 8 pog‘onali AISIN uzatma qutilari uchun mo‘ljallangan to‘liq sintetik avtomatik uzatma quti moyi. Ushbu qutilar BMW, Peugeot, Citroën, Volvo, Opel, Volkswagen va DS avtomobillarida qo‘llaniladi. VW G053001A2, VOLVO 31492172 / 31492173, PSA 1635056080, BMW 83222413477, BMW ATF 7, ATF AW-2 original suyuqliklariga muqobil hisoblanadi.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid – bu avtomatik uzatma qutilari (ATF) uchun mo‘ljallangan, yuqori sifatli poli alfa olefinlar (PAO) va murakkab efirlarga asoslangan to‘liq sintetik suyuqlik bo‘lib, maxsus tanlangan qo‘shimchalar va ingibitorlar majmuasi bilan mustahkamlangan. U avtomatik transmissiyaning mukammal ishlashini kafolatlaydi.
Bu zamonaviy avloddagi Aisin Warner avtomatik transmissiyalari uchun mo‘ljallangan moy bo‘lib, har qanday ekspluatatsiya sharoitida eskirishdan maksimal himoyani ta’minlaydi. Rangi qizil.
Avtomatik transmissiyalarda aylanish momenti yo‘qotilishini kamaytirish – yoqilg‘i tejamkorligini oshirishda muhim omil hisoblanadi. Umidbaxsh yondashuvlardan biri – ATF suyuqligining yopishqoqligini pasaytirish orqali yo‘qotishlarni minimallashtirishdir. RAVENOL juda past yopishqoqlikka ega ATF suyuqligini ishlab chiqdi va uni “T-ULV” deb nomladi. Ushbu suyuqlikning 40°C da kinematik yopishqoqligi odatdagi past yopishqoqlikdagi ATF moylariga qaraganda taxminan 50% ga past. Odatda ATF suyuqligining haddan tashqari past yopishqoqligi uzatma komponentlari, masalan, tishli g‘ildiraklar va podshipniklarning xizmat muddatiga salbiy ta’sir ko‘rsatadi va eskirish yoki “qotish” xavfini oshiradi.
RAVENOL ATF T-ULV Fluid ushbu muammolarni ikki asosiy texnologiya yordamida bartaraf etish uchun ishlab chiqilgan. Birinchisi – bu past tortilish koeffitsientiga ega yuqori samarali poli alfa olefinlar (PAO) ishlatilganligi bo‘lib, bu yuqori bosim ostida past yopishqoqlikni anglatadi. Bu (EHL) elastogidrodinamik moylash sharoitida sirpanish yuzalari orasidagi siljishga qarshilikni kamaytiradi va podshipniklar hamda boshqa komponentlarning xizmat muddatini uzaytiradi. Ikkinchisi – yuqori qutbli murakkab efirga asoslangan baza moyidir. Tadqiqotlar shuni ko‘rsatdiki, murakkab efir miqdori xizmat muddatiga sezilarli darajada ta’sir qiladi. Odatda, efirlarning metall yuzalarga adsorbsiyasi og‘ir moylash sharoitlarida moylash qobiliyatini yaxshilaydi. Turli podshipnik va tishli juftliklar, zamonaviy transmissiyalar bilan o‘zgaruvchan sharoitlarda uzoq muddatli sinovlar o‘tkazilgan. Ular shuni tasdiqladiki, RAVENOL ATF T-ULV Fluid hattoki juda past yopishqoqligiga qaramasdan, odatiy past yopishqoqlikdagi ATF suyuqliklaridan ustunlikka ega.
Odatdagi past yopishqoqlikdagi ATF suyuqliklariga nisbatan RAVENOL ATF T-ULV Fluid transmissiyadagi aylanish momenti yo‘qotilishini taxminan 12% ga kamaytiradi.
Qo‘llanilishi:
RAVENOL ATF T-ULV Fluid – bu Aisin Warner tomonidan ishlab chiqarilgan eng yangi 8 pog‘onali avtomatik transmissiyalar uchun mo‘ljallangan, o‘ta past yopishqoqlikka ega transmissiya moyidir. BMW, Peugeot / Citroen, VW, Volvo avtomobillarining avtomatik transmissiyalarida qo‘llanilishi mumkin va har qanday sharoitda maksimal eskirishdan himoyani kafolatlaydi.
Quyidagi original suyuqliklarga muqobil hisoblanadi:
- VW G 053 001 A2
- VOLVO 31492172 / 31492173
- PSA 16 350 560 80
- BMW 83 22 2 413 477
- BMW ATF 7, ATF AW-2
ATF T-ULV Fluid qo‘llanishi quyidagilarni ta’minlaydi:
- Qishki past haroratlarda a’lo darajadagi moylash xossalari
- Barqaror yopishqoqlik indeksi
- Oksidlanish va qarishdan yuqori darajadagi himoya
- Eskirish, korroziya va ko‘piklanishdan himoya
- Juda yaxshi ishqalanish koeffitsienti
- Yuqori termik va oksidlanish barqarorligi
- A’lo darajadagi sovutish xossalari
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Kenglik, mm | 580 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Balandlik, mm | 885 | |
Tavsiyalar | ATF AW-2, BMW 83222413477 (8-Speed AT BMW GA8G45AW), BMW ATF 7, BMW/Mini GA8F22AW, Citroën EAT8, Mini Cooper CVT, PSA 16 350 560 80 (8-Speed AT PSA AMN8/ATN8/AXN8), VOLVO 31492172 (8-Speed AT AWF8G45), VOLVO 31492173 (8-Speed AT AWF8G55), VW G 053 001 A2 (8-Speed AT VW 09S (AQ300-8F) | |
Brand | RAVENOL | |
Mos keladi | BMW 8-Speed AT BMW GA8G45AW, BMW/Mini GA8F22AW, Citroën EAT8, PSA 16 350 560 80, Volvo 8-Speed AT AWF8G45, Volvo 8-Speed AT AWF8G55, VW 8-Speed AT VW 09S (AQ300-8F) | |
Mahsulotlarga mos keladi | BMW 83222413477, Volvo 31492172, Volvo 31492173, VW G 053 001 | |
Zichlik 20°С da | 819,3 | EN ISO 12185 |
Rang | Qizil | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 3.3 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 12 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 151 | DIN ISO 2909 |
Brookfield usuli bo‘yicha viskozite -40°C da, mPa*s | 1090 | ASTM D2983 |
Brookfield usuli bo‘yicha viskozite -50°C da, mPa*s | 5800 | ASTM D2983 |
Brookfield usuli bo‘yicha viskozite -55°С da, mPa*s | 7000 | ASTM D2983 |
Qotish harorati, °C | -78 | DIN ISO 3016 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 164 | DIN EN ISO 2592 |
To‘rtsharli ishqalanish mashinasida kiyilish testi, mm | 0.6 | DIN 51350-3 |
Ko‘pik hosil bo‘lishi I, 24°С da, ml/ml | 10/0 | ASTM D892 |
Ko‘pik hosil bo‘lishi II, 93.5°C da, ml/ml | 0/0 | ASTM D892 |
Ko‘pik hosil bo‘lishi III, 24°С dan 93.5°C gacha, ml/ml | 10/0 | ASTM D892 |
Ko‘piklanish ehtimoli (Seq. I, II, III) | - | DIN EN 60243-1 (20°C) |
Mis plastinkaga ta’sir testi, 150°С da | 1a | ASTM D130 |
Og‘irlik, kg | 188.805 |
BMW | 83222413477 |
Ford | 196124 |
Jaguar | J9C20481 |
Jaguar | J9C20482 |
Jaguar | J9C20483 |
Land Rover | LR132270 |
Land Rover | LR132272 |
Land Rover | LR132275 |
Peugeot | 1635050280 |
Peugeot | 1635056080 |
Toyota | SU001A7773 |
Volkswagen Group | G053001 |
Volkswagen Group | G053001A2 |
Volkswagen Group | G060540A2 |
Volvo | 31492172 |
Volvo | 31492173 |
Volvo | 31492174 |
Volvo | 32324299 |