Universal polusintetik motor moyi, maxsus tanlangan qo‘shimchalar paketi asosida ishlab chiqilgan, past miqdordagi sulfat kulini (Low SAPS) o‘z ichiga olgan yuk mashinalari va dizel dvigatellari uchun.
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 – universal polusintetik motor moyi, maxsus tanlangan qo'shimchalar paketi asosida yaratilgan, yuk mashinalari uchun past miqdordagi sulfat kuliga (Low SAPS) ega va shuningdek, dizel dvigatellari uchun mo'ljallangan. EURO4, EURO 5 va EURO 6 dvigatellari uchun, shuningdek, past sulfidli dizel yoqilg'isi bilan ishlashda juda yaxshi mos keladi.
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40, partikulyar filtr bilan jihozlangan texnika uchun, shuningdek, katalitik neytralizator bilan yoki undan holda qo'yiladigan talablarni qondiradi.
SAE 10W-40 moyning viskozlik diapazoni sovuq ob-havo sharoitida ishonchli ishga tushish va yuqori ish haroratlarida moylash xususiyatini ta'minlaydi, aşınmadan himoya qiladi.
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 SHPD (Super High Performance Diesel) klassidagi moy bo'lib, partikulyar filtr va past kul texnologiyasi Low SAPS bilan jihozlangan texnikaga qo'yiladigan talablarni qondiradi.
Qo'llanilishi:
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 barcha fasllarda ishlatiladigan motor moyi bo'lib, yuqori talablarga ega bo'lgan chiqindi gazlar emissiyasiga ega transport vositalari uchun mo'ljallangan.
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 quyidagilar uchun ishlatiladi: turbosuportli va turbosuportsiz dizel dvigatellari. Shuningdek, EURO4, EURO 5 va EURO 6 dvigatellari uchun.
Sinflar va spetsifikatsiyalar:
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 quyidagi standartlar va spetsifikatsiyalarga mos keladi:
Spetsifikatsiyalar: ACEA E9, API CJ-4/SN
Ruxsatnomalar: Deutz DQC III-10 LA, MB-Freigabe 228.51, Cummins CES 20076/77, MTU Typ 3.1 (barcha MTU dvigatellari va DDC dvigatellari 2000/4000 seriyalari, 1800, 8000, 956 TB31/32/33/34, 1163 TB32 Genset va 60 seriyalaridan tashqari)
Talablarni bajaradi: Renault RLD-2, RXD, MACK EO-N, Scania LDF-2, MTU Typ 3, MAN M3477, M3271-1, VOLVO VDS-3
Afzalliklari va xususiyatlari:
RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 quyidagilarni ta'minlaydi:
- Aşınmadan mukammal himoya
- Oksidlanishga yuqori qarshilik
- Yuqori haroratlarda mukammal barqarorlik
- Mukammal yuvish va dispersiya xususiyatlari
- Yo'qilg'i sarfini kamaytirish orqali iqtisodiy samaradorlik
- Oksidlanishga yuqori qarshilik tufayli uzoq xizmat muddati
- Hatto past haroratlarda sovuq ishga tushirishda ajoyib ko'rsatkichlar
- Yaxshi viskozit-issiq xususiyatlari
- Yopish materiallariga nisbatan neytral xulq-atvor
- PAO va HC asosiy moylarining bug'lanish yo'qotishlarining pastligi tufayli past moy iste'moli
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Chrysler MS-10902, Ford WSS-M2C171-E, Mack EO-N, MAN M 3271-1, MAN M 3477, MB 228.51, MTU Typ 3, Renault RLD-2, Renault RXD, Scania LDF-2, VOLVO VDS-3 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 10W-40 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 856 | EN ISO 12185 |
Rang | Jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 14.8 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 99.4 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 155 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 4.1 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (ССС) -25°C da, mPa*s | 6690 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -30°C da, mPa*s | 18.000 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -39 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 6.7 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 249 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 10.3 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.86 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 196.096 | |
Balandlik, mm | 885 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 |