Sintetik, suyuq va o‘rtacha kul tarkibli motor moyi benzin va dizel dvigatellariga mo‘ljallangan. Yog‘ almashtirish oralig‘ini uzaytiradi. Dvigatelning eskirishini minimal darajaga tushiradi. DPF filtrlarining xizmat muddatini uzaytiradi.
RAVENOL FEL 5W-30 – sintetik, oson oqar, o‘rtacha kul miqdoriga ega (MID SAPS) motor moyi bo‘lib, CleanSynto® texnologiyasi asosida ishlab chiqarilgan. Yengil benzinli va dizel dvigatellari, shuningdek, turbokompressor va to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoqilg‘i quyish tizimiga ega dvigatellar uchun mo‘ljallangan. Ishqalanishni va eskirishni minimallashtiradi, yoqilg‘i tejamkorligini oshiradi, natijada atmosferaga chiqariladigan zararli moddalarning emissiyasini kamaytiradi. Avtomobil ishlab chiqaruvchilari talablariga muvofiq, moy almashtirish oralig‘ini uzaytiradi.
Kul miqdori kamaytirilgan qo‘shimchalar majmuasini o‘z ichiga oladi, zamonaviy benzinli va dizel dvigatellarda qo‘llash uchun mos keladi. "Sovuq" ishga tushirishda yaxshi xususiyatlarga ega, moy sarfi past va ekologik ta’siri kamaytirilgan. DPF filtrlari va uch komponentli katalizatorlar TCW xizmat muddatini uzaytiradi. HTHS > 2,9 mPa.s. EURO 4, EURO 5 standartidagi dvigatellarda yoqilg‘i tejamkorligini ta’minlaydi, oddiy yoki uzaytirilgan moy almashtirish oralig‘ida (50 000 km yoki 2 yilgacha) ishlatilishi mumkin.
Maxsus retseptura tufayli yuqori yopishqoqlik indeksiga ega. "Sovuq" ishga tushirish bosqichida dvigatelning barcha muhim qismlarini tezkor moylashni ta’minlaydi.
Bu universal motor moyi bo‘lib, benzinli va dizel dvigatellari uchun yoqilg‘i tejamkorligini ta’minlaydi. DPF filtrlari xizmat muddatini uzaytiradi. Maxsus retsepturasi tufayli RAVENOL FEL SAE 5W-30 yetakchi OEM talablarga javob beradi.
Qo‘llanilishi RAVENOL FEL 5W-30 quyidagilarni ta’minlaydi:
- O‘rtacha va yuqori yuklama sharoitlarida yoqilg‘i sarfini kamaytirish.
- Yuqori tezlikda ishlashda mukammal eskirishdan himoya va yuqori yopishqoqlik, dvigatelning uzoq xizmat qilish muddati.
- -35°C dan past haroratlarda ham mukammal "sovuq" ishga tushirish xususiyatlari.
- Yuqori ish haroratlarida mustahkam moylash qatlami.
- Pastroq bug‘lanish tezligi tufayli moy sarfining kamligi.
- Yonish kamerasida, porshen halqalari va ventillarda cho‘kindilarning hosil bo‘lmasligi.
- Muhrlash materiallariga neytral ta’sir.
- Uzoq muddatli moy almashtirish oralig‘i va ekologik jihatdan qulaylik.
Характеристики
Параметр | Значение | Аудит |
---|---|---|
Tavsiyalar | Fiat 9.55535-S1, Honda i-CTDi, Honda i-DTEC, IVECO 18-1811 CLASSE SC1, Mazda MZ-CD, Mazda 183418, Mazda 183419, Mazda CiTD, Mazda MZR-CD, PSA B71 2290, Subaru Boxer Diesel, Suzuki, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Mos keladi | Honda i-CTDi, Honda i-DTEC, Mazda CiTD, Mazda MZ-CD, Mazda MZR-CD, Subaru Boxer Diesel, Suzuki | |
Mahsulotlarga mos keladi | Mazda 183418, Mazda 183419, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 850 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 10.7 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 61.4 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 166 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 3.2 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 4765 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 16.100 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -42 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 9 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 240 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 7.7 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.53 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 195.127 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 | |
Balandlik, mm | 885 |