Zamonaviy tijorat transport vositalari uchun maxsus ishlab chiqilgan, yuqori HTHS yopishqoqligiga ega 2,9 sP dan 3,2 sP gacha sintetik mavsumiy motor moyi, turbokompressorli dvigatellar bilan ishlashga mo‘ljallangan.
RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 - sintetik, har mavsumda ishlatiladigan motor moyi bo‘lib, HTHS yopishqoqligi 2,9 sP dan 3,2 sP gacha. U so‘nggi avlod turbokompressorli tijorat transport dvigatellari uchun maxsus ishlab chiqilgan. RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 API FA-4 spetsifikatsiyasiga ega bo‘lib, 2017-yildan boshlab ishlab chiqarilgan dvigatellar uchun GHG standartlariga muvofiq issiqxona gazlari chiqindilarini kamaytirish talablariga javob beradi. RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 oltingugurt miqdori 15 ppm gacha bo‘lgan dizel yoqilg‘isi bilan ishlashga mos keladi va gazlarni retsirkulyatsiya qilishning optimallashtirilgan tizimi, DPF chig‘anoq filtrlari va boshqa tizimlarga ega eng yangi dvigatellarda qo‘llanilishi mumkin. RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 siljishga chidamliligi tufayli dvigatellar ishlashining samaradorligini, ishonchliligini va tozaligini oshiradi. Bu oksidlanishga, siljishga chidamliligini, eskirishdan himoya qilish, cho‘kindi hosil bo‘lishini kamaytirish va yonilg‘i sarfini pasaytirish kabi ko‘rsatkichlarni sezilarli darajada yaxshilaydi.
RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 gazlarni retsirkulyatsiya qilish tizimiga ega dizel dvigatelli og‘ir yuk mashinalari uchun SAE 5W-30 yopishqoqlik sinfi bo‘yicha har mavsumda ishlatiladigan motor moyi sifatida qo‘llaniladi. RAVENOL FET Fuel Efficiency Truck SAE 5W-30 API FA-4 spetsifikatsiyasiga ko‘ra boshqa motor moylari bilan almashtirilmaydi va API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4 va CH-4 kategoriyalariga mos kelmaydi. Ushbu mahsulot yo‘ldan tashqari transport vositalarida yoki oltingugurt miqdori 15 ppm dan yuqori bo‘lgan yoqilg‘i bilan ishlatilishi tavsiya etilmaydi.
FET SAE 5W-30 qo‘llanilishi quyidagi afzalliklarni ta’minlaydi:
- Chiqindi gazlarini kamaytirish
- Quvvat yo‘qotishining oldini olish
- Moy sarfini kamaytirish hisobiga past bug‘lanish yo‘qotishlari
- Moy almashtirish intervalining uzayishi
- Sovuq ishga tushirishda ajoyib xususiyatlar
- Low SAPS = past sulfatli kul, fosfor va oltingugurt miqdori
- Chig‘anoq filtri mavjud bo‘lgan yoki bo‘lmagan ko‘plab dvigatellarga mos kelishi
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Cummins CES 20087, Detroit Diesel DDC 93K223, MB 228.61 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 849 | EN ISO 12185 |
Rang | Jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 9.9 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 60 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 151 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 3.05 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 5320 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 15.000 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -42 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 9.2 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 232 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 10.4 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 1 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 194.224 | |
Balandlik, mm | 885 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 |