Sintetik, oson oqadigan Low SAPS mator moyi. ACEA C1 spetsifikatsiyasiga ega bo‘lgan, FORD, JAGUAR, LAND ROVER, MAZDA, Mitsubishi avtomobillari uchun maxsus ishlab chiqilgan qovushqoqlik sinfidagi moy.
RAVENOL FLJ 5W-30 – bu ACEA C1 spetsifikatsiyasiga ega bo'lgan, FORD, JAGUAR, LAND ROVER, MAZDA, Mitsubishi avtomobillari uchun maxsus ishlab chiqilgan moy.
RAVENOL FLJ 5W-30 – sintetik, past qovushqoqlikdagi Low SAPS motor moyi bo‘lib, CleanSynto® texnologiyasi asosida ishlab chiqarilgan va benzin hamda dizel dvigatellari uchun turbo bilan yoki turbosiz mo‘ljallangan. Ishqalanishni va eskirishni kamaytiradi, yonilg‘i sarfini pasaytiradi, sovuq ishga tushirishda a'lo darajada ishlaydi. Avtomobil ishlab chiqaruvchilarning talablariga ko‘ra uzaytirilgan moy almashtirish intervaliga ega.
Kam kul tarkibli qo‘shimchalar paketi yordamida ishlab chiqarilgan bo‘lib, zamonaviy yengil avtomobillar benzin va dizel dvigatellari uchun optimal moylash xususiyatlarini ta’minlaydi, moy sarfini kamaytiradi va zararli moddalar chiqindisini pasaytiradi. DPF zarracha filtri va uch komponentli katalizator TCW xizmat muddatini uzaytiradi. HTHS >2,9mPa.s. Euro IV va Euro V dvigatellari uchun yonilg‘i tejamkorligini ta’minlashga maxsus ishlab chiqilgan bo‘lib, odatiy va uzaytirilgan moy almashtirish intervali bilan (50 000 km yoki 2 yilgacha) foydalanish mumkin.
Maxsus formulasi va tanlab olingan asosiy moylar tufayli yuqori qovushqoqlik indeksiga ega. Sovuq ishga tushirishda a’lo darajadagi xususiyatlari tufayli dvigatel isib ulgurmagan bosqichdayoq optimal moylashni ta’minlaydi.
U universal motor moyi bo‘lib, yonilg‘i tejamkorligini ta’minlaydi. Benzin va dizel dvigatellari uchun, turbo bilan yoki turbosiz, yengil avtomobillar hamda yengil yuk mashinalari uchun maxsus ishlab chiqilgan. Uzaytirilgan moy almashtirish intervaliga ega bo‘lib, DPF zarracha filtri xizmat muddatini uzaytiradi.
Maxsus formulasi tufayli RAVENOL FLJ 5W-30 OEM tomonidan ushbu sinf moyini tavsiya qilingan joylarda qo‘llanishi mumkin.
RAVENOL FLJ 5W-30 qo‘llanilishi quyidagilarni ta’minlaydi:
- Qisman va to‘liq yuklanishda yonilg‘i tejamkorligi
- LowSAPS (Low SAPS) = oltingugurt, fosfor va sulfat kulining kamaytirilgan miqdori
- A'lo darajadagi eskirishdan himoya va yuqori qovushqoqlik indeksi, dvigatelning uzoq xizmat muddati
- -30 °C gacha bo‘lgan past haroratlarda ham sovuq ishga tushirishning a'lo darajadagi ko‘rsatkichlari
- Yuqori ish haroratlarida ham mustahkam moy plyonkasi
- Pastroq bug‘lanish, kamaytirilgan moy sarfi
- Yonish kamerasida, porshen halqalari va klapanlar zonasida cho‘kindi hosil bo‘lmasligi
- Muhrlash materiallariga neytrallik
- Moy almashtirish intervalining uzayishi va tabiiy resurslarni muhofaza qilish
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Ford WSS-M2C934-A, Ford WSS-M2C934-B, Mazda, Mitsubishi | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Mos keladi | Mazda, Mitsubishi | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 841 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 10 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 54.4 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 175 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 3.1 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 3848 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 12.215 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -36 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 11.1 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 228 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 6.8 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.49 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 193.255 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 | |
Balandlik, mm | 885 |