To‘liq sintetik, yuqori oqimlilikka ega motor moyi bo‘lib, poli alfa olefinlar (PAO) asosida ishlab chiqarilgan. Eng yangi SAE 5W-16 yopishqoqlik sinfiga mansub bo‘lib, USVO® va CleanSynto® texnologiyalari asosida ishlab chiqilgan. Benzinli dvigatellar (turbo va to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoqilg‘i purkash tizimi bilan va tizimisiz) uchun mo‘ljallangan.Gibrid dvigatellar uchun ayniqsa tavsiya etiladi.
RAVENOL HFE 5W-16 – to‘liq sintetik, yuqori oqimlilikka ega motor moyi bo‘lib, poli alfa olefinlar (PAO) asosida ishlab chiqarilgan. Eng yangi SAE 5W-16 yopishqoqlik sinfiga mansub bo‘lib, USVO® va CleanSynto® texnologiyalari asosida ishlab chiqilgan. Benzinli dvigatellar (turbo va to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoqilg‘i purkash tizimi bilan va tizimisiz) uchun mo‘ljallangan. Gibrid dvigatellar uchun ayniqsa tavsiya etiladi.
Uch yadroli molibden va organik ishqalanish modifikatorlari (OFM – Organic Friction Modifiers) asosida ishlab chiqilgan bo‘lib, ishqalanishni, eskirishni kamaytiradi va yonilg‘i sarfini qisqartiradi. Bundan tashqari, "sovuq" ishga tushirishda mukammal xususiyatlarni ta’minlaydi. Avtomobil ishlab chiqaruvchilari talablari asosida uzoq muddatli moy almashtirish intervallari. Sovuq ishga tushirishda optimal moylash xususiyatlari. Yangi SAE 5W-16 yopishqoqlik sinfi yaxshi oqimlilik va yonilg‘i tejamkorligini ta’minlaydi.
RAVENOL HFE 5W-16 zararli moddalarning atmosferaga chiqarilishini kamaytiradi.
Zamonaviy dvigatellar uchun yuqori samarali motor moyi sifatida qo‘llaniladi. SAE 5W-16 yopishqoqlik sinfiga mos bo‘lgan benzinli dvigatellar uchun tavsiya etiladi.
RAVENOL HFE 5W-16 quyidagi afzalliklarni ta’minlaydi:
- O‘rtacha va yuqori yuklamalarda yonilg‘i tejamkorligi
- Yuqori tezlik sharoitida ham mukammal eskirishga qarshi himoya, dvigatelning uzoq muddat xizmat qilishini ta’minlash
- -30°C dan past haroratlarda ham "sovuq" ishga tushirishning ajoyib xususiyatlari
- Yuqori haroratlarda barqaror moylash qatlami
- Past bug‘lanish darajasi, moy sarfining kamayishi
- Yonish kamerasida, porshen halqalari va klapan zonalarida qoldiqlarning paydo bo‘lishini oldini olish
- Muhrlash materiallariga neytrallik
- Moy almashtirish intervallarini oshirish va atrof-muhitga ehtiyotkorlik bilan munosabatda bo‘lish
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Honda 08215-99974, Honda 08216-99974, Honda 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Green, Honda Ultra Next, Mitsubishi Dia Queen ECO Plus, Mitsubishi MZ102661, Mitsubishi MZ102662, Nissan KLANM-01A04 Extra Save X Eco Hybrid Engine, Toyota 08880-11005 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-16 | |
Mahsulotlarga mos keladi | Honda 08215-99974, Honda 08216-99974, Honda 08232-P99S1LHE, Honda Ultra Green, Honda Ultra Next, Mitsubishi MZ102661, Mitsubishi MZ102662, Nissan KLANM-01A04, Toyota 08880-11005 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 848 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 7.5 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 41.6 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 148 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 2.5 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 4461 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 8.200 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -39 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 5.7 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 240 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 8.2 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.9 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 3.706 | |
Uzunlik, mm | 185 | |
Kenglik, mm | 85 | |
Balandlik, mm | 340 |