USVO® va CleanSynto® texnologiyalaridan foydalangan holda, poyga rejimida ishlaydigan 4 taktli mototsikl dvigatellari uchun maxsus ishlab chiqilgan to‘liq sintetik mator moyi.
To‘liq sintetik motor moyi bo‘lib, 4 taktli mototsikl dvigatellari uchun mo‘ljallangan va poyga rejimida ekspluatatsiya qilish uchun USVO® va CleanSynto® texnologiyalaridan foydalangan holda maxsus ishlab chiqilgan.
RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 – bu 4 taktli mototsikl dvigatellari uchun to‘liq sintetik motor moyi bo‘lib, poyga rejimida ishlash uchun USVO® va CleanSynto® texnologiyalari asosida maxsus ishlab chiqilgan. Mahsulot 100% PAO asosidagi bazaviy moylar va murakkab efirlarga asoslangan bo‘lib, Germaniya qonunchiligiga muvofiq, «to‘liq sintetik» mahsulotlar toifasiga kiradi. RAVENOL’ning yangi poyga texnologiyasi asosida yaratilgan maxsus formulasi dvigatel, uzatma va muftaning ideal ishlash uyg‘unligini ta’minlaydi. PAO va efirlar asosidagi to‘liq sintetik bazaviy moylarning a’lo xususiyatlari maksimal unumdorlik va ishonchli eskirishdan himoyani ta’minlaydi.
RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 – bu mototsikl moyi bo‘lib, uni nafaqat poygalarda, balki oddiy ekspluatatsiya sharoitlarida (shahar rejimida) ham ishlatish mumkin. “Sovuq” ishga tushirishdagi a’lo xususiyatlar optimal yog‘lash ishonchliligini kafolatlaydi. Yonilg‘i sarfining sezilarli darajada kamayishi tufayli RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 atrof-muhitni himoya qilishga, ya’ni zararli chiqindilarni kamaytirishga hissa qo‘shadi.
RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 – bu yuqori quvvatli 4 taktli dvigatellar uchun ideal to‘liq sintetik mototsikl moyidir. Formulasi dvigatelning barcha komponentlarini maksimal darajada himoya qiladi. RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 uzatmalarni oson almashtirishni ta’minlaydi, shuning uchun uzatmalar aniq, jim va silliq tarzda ishlaydi. Mahsulot samaradorligi dvigatelning muhim yog‘lash tugunlarida juda past ishqalanish bilan maksimal quvvatni saqlab qolish orqali namoyon bo‘ladi. RAVENOL Racing 4-T Motobike 10W-60 ni shahar ko‘chalarida ham, poyga trassasida ham ishlatish mumkin.
Quyidagi talablarni qondiradi: APRILIA, BMW, DUCATI, HONDA, KAWASAKI, MOTO-GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA
Racing 4-T Motobike 10W-60 quyidagilarni ta’minlaydi:
- Eskirishdan himoya
- Yuqori harorat barqarorligi, yuqori viskozit indeks
- Yonish kameralarida, piston halqalari va klapanlar zonasida nagar hosil bo‘lmasligi
- Dvigatelning beg‘ubor tozaligi
Характеристики
Параметр | Значение | Аудит |
---|---|---|
Dvigatelning taktligi | 4T | |
Kenglik, mm | 85 | |
Uzunlik, mm | 185 | |
Balandlik, mm | 340 | |
Og‘irlik, kg | 3.722 | |
Tavsiyalar | Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto-Guzzi, MV Agusta, Suzuki, Triumph, Yamaha | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 10W-60 | |
Mos keladi | Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto-Guzzi, MV Agusta, Suzuki, Triumph, Yamaha | |
Zichlik 20°С da | 852,0 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-yashil | ingl |
Viskozite 100°С da | 23.5 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da | 154.8 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 183 | DIN ISO 2909 |
Past haroratli viskozite (ССС) -25°C da, mPa*s | 6270 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -30°C da, mPa*s | 19700 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -57 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 5.4 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 246 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 7.3 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.84 | DIN 51575 |