Mator moyi. Og‘ir ish sharoitlari va yuqori yuklama ostida ishlaydigan dizel dvigatellari uchun mo‘ljallangan.
RAVENOL Turbo-Plus SHPD 20W-50 motor moyi Germaniyada yuqori sifatli mineral bazaviy moy asosida ishlab chiqarilgan bo'lib, gidrokreking bazaviy moyi va maxsus ishlab chiqilgan qo'shimchalar paketidan foydalanilgan.
RAVENOL Turbo-Plus SHPD 20W-50 motor moyi aynan yuk mashinalari, karer va qurilish texnikasining dizel dvigatellari uchun ishlab chiqilgan bo'lib, ushbu turdagi avtomobillar uchun eng yaxshi motor moylaridan biridir. RAVENOL Turbo-Plus SHPD 20W-50 motor moyi eng qiyin sharoitlarda va eng yuqori yuklamalar bilan ishlaydigan dizel dvigatellari uchun mo'ljallangan.
RAVENOL Turbo Plus SHPD 20W-50 qo'llanilishi ta'minlaydi:
- Sekinishga yaxshi qarshilik
- Oksidlanishga yuqori qarshilik
- Ajoyib viskozite-issiqxona xususiyatlari
- Zo'r tozalash va dispersiyon xususiyatlari
- Yarim qurigan moylash sharoitlarida yuqori mustahkamlik zaxirasi
- Yaxshi ishga tushirish xususiyatlari
- Qora so'rilishning oldini olish
- Katalizatorlar bilan maksimal moslik
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Allison C4, Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20071, Cummins CES 20072, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, Cummins CES 20078, Detroit Diesel DDC 93K215, Deutz DQC III-10, DTFR 15B110 (MB 228.3), Global DHD-1, JASO DH-1, Mack EO-M Plus, MAN M 3275, MB 228.3, MB 229.1, MTU Typ 2, MTU Typ 3, Renault RLD-2, Renault VI RLD, VOLVO VDS-3 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 20W-50 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 878 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 18.4 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 162.1 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 127 | DIN ISO 2909 |
Qotish harorati, °C | -36 | DIN ISO 3016 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 248 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 11.3 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 1.2 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 56.893 | |
Balandlik, mm | 585 | |
Uzunlik, mm | 400 | |
Kenglik, mm | 400 |