To‘liq sintetik, zamonaviy PAO asosidagi poli alfa olefinli moy — avtomatik DCT uzatma qutilari (ikki muftali uzatma qutisi) uchun mo‘ljallangan. Tarkibida ikki muftali transmissiyaning to‘g‘ri ishlashini ta’minlovchi maxsus qo‘shimchalar va ingibitorlar mavjud.
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid – bu avtomatik DCT (ikki muftali uzatma qutisi) uchun mo‘ljallangan, zamonaviy, to‘liq sintetik PAO asosidagi poli alfaolefinli transmissiya moyi bo‘lib, ikki muftali transmissiyaning to‘g‘ri ishlashini ta’minlovchi maxsus qo‘shimchalar va ingibitorlar bilan boyitilgan.
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid uzatmaning optimal quvvatini va muftaning a’lo darajada ishlashini ham yozgi yuqori yuklama ostida, ham qishki past haroratlarda kafolatlaydi.
Qo‘llanish sohasi:
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid 7 pog‘onali, uchinchi avlod ikki muftali transmissiyalar uchun Magna GETRAG tomonidan Daimler MB 239.21 tasdig‘i asosida ishlab chiqilgan.
Sinflar va spetsifikatsiyalar:
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid turli avtomobil ishlab chiqaruvchilarining ikki muftali transmissiyalari uchun maxsus ishlab chiqilgan, jumladan BMW, Ford, Mercedes, VW/Audi.
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid Magna GETRAG ishlab chiqargan ikki muftali 7 pog‘onali transmissiyalar (7DCT300 / 6DCT200 / 6DCT150) muftalarini moylash uchun ishlatiladi. U ho‘l yoki quruq muftali bevosita uzatmalar tizimida qo‘llanilishi mumkin.
Tavsiya etiladi:
BMW 83222433157, BMW DCTF-2, Ford F-DC, Ford
WSS-M2C218-A1, Great Wall GW7DCT1, Great Wall GWM 7DCT450,
Hyundai/Kia 04300-2N110 WDHO-1, MB 239.21, Renault 7711785243,
Renault DW5, VW G 055 529 A2
Afzalliklari va xossalari:
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid quyidagilarni ta’minlaydi:
- past haroratlarda ham juda yaxshi moylash qobiliyati
- yuqori, barqaror yopishqoqlik indeksi
- eskirish, korroziya va ko‘piklanishdan himoya
- yopishqoqlik va haroratning a’lo ko‘rsatkichlari
- yuqori issiqlik va oksidlanish barqarorligi
- muhrlovchi materiallarga nisbatan neytral ta’sir
- yozgi ekstremal yuklamalarda barqaror moy plyonkasi
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Kenglik, mm | 580 | |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 5.55 | DIN 51562-1 |
Misga nisbatan korroziya testi, 121°С / 3 soat | 1b | ASTM D130 |
Uzunlik, mm | 580 | |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 23.77 | DIN 51562-1 |
Balandlik, mm | 885 | |
Brookfield usuli bo‘yicha viskozite -40°C da, mPa*s | 3100 | ASTM D2983 |
Viskozite indeksi VI | 187 | DIN ISO 2909 |
Og‘irlik, kg | 190.688 | |
Tavsiyalar | BMW 83222433157, BMW DCTF-2, BOT 351 C4, Chery 730DHB/DHC 7DCT300, Chery 738DHA 7DCT380, Chery 9009011085, Ford F-DC, Ford WSS-M2C218-A1, Great Wall GW7DCT1, Great Wall GWM 7DCT450, Hyundai/Kia 04300-2N110 WDHO-1, Kunlun DCTF-7S, MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22, Pentonsin FFL-7A, Renault 7711785243, Renault DW5, Sinopec DCTF-GS, VW G 055 529, VW G 055 529 A2, VW TL 52529-C | |
Brookfield usuli bo‘yicha viskozite -55°С da, mPa*s | 17200 | ASTM D2983 |
Brand | RAVENOL | |
Mahsulotlarga mos keladi | BMW 83222433157, Chery 730DHB/DHC 7DCT300, Chery 738DHA 7DCT380, Chery 9009011085, Hyundai/Kia 04300-2N110 WDHO-1, Renault 7711785243, VW G 055 529 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 832 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq | ingl |
Qotish harorati, °C | -75 | DIN ISO 3016 |
BMW | 83222433157 |
BMW | 83225B3AC81 |
Chery | 9009011085 |
FEBI | 171871 |
FEBI | 4054224718711 |
Ford | 2426698 |
Ford | KU7JM2C218AA |
Hyundai | 0023219101 |
Hyundai | UM020CH266 |
Hyundai Motor | 043002N110 |
Hyundai Motor | 043002N110EU |
Mercedes-Benz | A0009892002 |
Mercedes-Benz | A0009896104 |
Mercedes-Benz | A000989610409 |
Mercedes-Benz | A000989610410 |
Mercedes-Benz | A000989610411 |
Mercedes-Benz | A000989610412 |
Pentosin | 601205194 |
Renault | 7711579594 |
Renault | 7711782057 |
Renault | 7711785242 |
Renault | 7711785243 |
Renault | 7711945804 |
Renault | 7711945805 |
Renault | 7711945827 |
Renault | 9141860904 |
SWAG | 33101041 |
SWAG | 4054228718717 |
Volkswagen Group | G055529A2 |
Volkswagen Group | G055529Z2 |