To‘liq sintetik, yengil oqadigan, eng yangi 0W-20 yopishqoqlik sinfiga mansub motor moyi bo‘lib, benzin va dizel dvigatellari uchun mo‘ljallangan. Ishqalanish va eskirishni kamaytiradi, yonilg‘ini tejaydi.
RAVENOL EFS 0W-20 - to‘liq sintetik, yengil oqadigan, SAE 0W-20 yopishqoqlik sinfiga mansub motor moyi bo‘lib, CleanSynto® texnologiyasi asosida poli-alfa-olefinlar bazasida ishlab chiqilgan. Turbo zaryadlovchiga ega yoki unday bo‘lmagan hamda to‘g‘ridan-to‘g‘ri yonilg‘i purkash tizimiga ega yengil avtomobillarning benzin va dizel dvigatellari uchun mo‘ljallangan.
Ishqalanish va eskirishni kamaytiradi, yonilg‘ini tejash imkonini beradi, natijada atmosferaga zararli moddalar chiqarilishi kamayadi. Ajoyib past haroratli xususiyatlarga ega. Avtomobil ishlab chiqaruvchilari talablariga muvofiq, moy almashtirish intervali uzaytirilgan.
Yuqori sifatli asosiy moyga asoslangan tarkibi sababli, mahsulot yuqori yopishqoqlik indeksiga ega. "Sovuq" ishga tushirish sharoitida ham optimal moylashni ta’minlaydi. Yonilg‘i tejash orqali zararli gazlar chiqindisini kamaytiradi. HTHS min. 2,9 mPa*s. Uzoq muddatli foydalanishda ham yopishqoqlik sinfini saqlab qoladi.
Zamonaviy yengil avtomobillarning benzin va dizel dvigatellari uchun yuqori samarali, yengil oqadigan motor moyi sifatida qo‘llaniladi.
Moy tarkibi LSPI (Low Speed Pre-Ignition – past tezlikda muddatidan oldin yonish) ehtimolini kamaytiradi. Turbo-GDI tizimli to‘g‘ridan-to‘g‘ri yonilg‘i purkash tizimiga ega turbo benzin dvigatellari uchun tavsiya etiladi.
RAVENOL EFS 0W-20 quyidagi afzalliklarni ta’minlaydi:
- Dvigatelning barcha detallari uchun mukammal moylash
- Maxsus tanlangan asosiy moy va qo‘shimcha qo‘shilmalar kompleksi tufayli a’lo darajadagi yonilg‘i tejamkorligi
- Past bug‘lanish tufayli moy sarfini kamaytirish
- Eng og‘ir ekspluatatsiya sharoitlarida ham shlak, kokslanma, cho‘kindi va korroziya hosil bo‘lishining oldini olish
- Yonish kamerasi, porshenlar guruhi va klapanlarda cho‘kindilar paydo bo‘lishining oldini olish
- Har xil harorat sharoitlarida gidroturtki tizimining barqaror ishlashi
- Zararli chiqindilar va oksidlanishning oldini olish
- Qattiq zarrachalarni yaxshi yutish va dispersiya qilish
- Muhrlash materiallariga neytral ta’sir ko‘rsatish
Характеристики
Параметр | Значение | Аудит |
---|---|---|
Tavsiyalar | Chrysler MS-13340, Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Opel OV 040 1547 - A20, Polestar, PSA B71 2010, Suzuki, Toyota, Volvo | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 0W-20 | |
Mos keladi | Geely, Honda, Lynk & Co, Mazda, Nissan, Polestar, Suzuki, Toyota, Volvo | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 844 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 8.3 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 42.7 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 173 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 2.65 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -35°С da, mPa*s | 4700 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -40°C da, mPa*s | 10.240 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -63 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 9.7 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 230 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 7.5 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.47 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 193.184 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 | |
Balandlik, mm | 885 |