RAVENOL EHC 0W-20 – sintetik, oson oqadigan mator moyi bo‘lib, CleanSynto® texnologiyasiga ega. Turbo va atmosferali benzin hamda dizel dvigatellari, masalan, Turbo-GDI va to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoqilg‘i purkash tizimli motorlar uchun mo‘ljallangan.
RAVENOL EHC 0W-20 maxsus asosiy moylar tarkibiga ega bo‘lgani uchun barqaror qovushqoqlik indeksiga ega.
Ajoyib sovuq ishga tushirish xususiyatlari sovuq ishga tushirish bosqichida optimal moylash ishonchliligini ta’minlaydi.
Yonilg‘i tejamkorligi yuqori bo‘lgani sababli, RAVENOL EHC 0W-20 chiqindi gazlarni kamaytirish orqali atrof-muhitni muhofaza qilishga hissa qo‘shadi.
RAVENOL EHC 0W-20 ishqalanish, yeyilish va yonilg‘i sarfini minimal darajaga tushiradi, shuningdek, sovuq ishga tushirishda mukammal xususiyatlarga ega.
RAVENOL EHC 0W-20 almashtirish oralig‘i davomida qovushqoqlik sinfini saqlab qoladi, hatto moyning uzoq xizmat muddati davomida ham.
Ishlab chiqaruvchi yo‘riqnomasiga muvofiq, moy almashtirish oralig‘ining uzaytirilishi.
RAVENOL EHC 0W-20 quyidagilarni ta’minlaydi:
- Motorni maksimal darajada tez moylash
- Ishlatilgan asosiy moylar va qo‘shimchalarning samaradorligi hisobiga yuqori yonilg‘i tejamkorligi (FE)
- Past bug‘lanish darajasi tufayli moy sarfining kamligi
- Hatto og‘ir ekspluatatsion sharoitlarda ham shlam hosil bo‘lishi, qotish, qatronlanish va korroziyadan himoya
- Yonish kameralarida, porshen halqalari zonasida va klapanlarda moy cho‘kmalari hosil bo‘lmasligi
- Gidrokampenserlarning harorat sharoitidan qat’i nazar barqaror ishlashi
- Rezina muhrlarga neytrallik
- CO2 chiqindilarini kamaytirish, atrof-muhitni himoya qilish
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Buick , Cadillac, Chevrolet, Chrysler MS-6395, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C952-A1, GM 6094M, GM dexos1 (First Generation), Honda/Acura HTO-06, Infiniti, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 0W-20 | |
Mos keladi | Buick, Cadillac, Chevrolet, Infiniti, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 842 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 8.5 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 44.2 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 173 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 2.62 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -35°С da, mPa*s | 5490 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -40°C da, mPa*s | 16.800 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -45 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 10.4 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 232 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 7.8 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.79 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 3.682 | |
Uzunlik, mm | 185 | |
Kenglik, mm | 85 | |
Balandlik, mm | 340 |