Har mavsumda ishlatiladigan yuqori samarali motor moyi bo‘lib, ko‘rsatilgan texnik talablarga muvofiq yuk mashinalari va avtobuslarning aralash parki uchun ishlab chiqilgan.
RAVENOL Expert SHPD SAE 5W-30 - yuqori darajada legirlangan SHPD sinfidagi motor moyi bo‘lib, tijorat transport vositalari uchun mo‘ljallangan. Yuqori sifatli sintetik asosiy moylar tufayli 5W-30 yopishqoqlik sinfi ta’minlanadi.
RAVENOL Expert SHPD SAE 5W-30 past haroratlarda ishonchli sovuq ishga tushirishni va yuqori ish haroratlarida to‘liq moylashni ta’minlaydi, chunki u SAE 5W-30 yopishqoqlik sinfiga ega. Ishqalanish va eskirish kamayadi.
RAVENOL Expert SHPD SAE 5W-30 SHPD (Super High Performance Diesel) sinfidagi motor moyi sifatida turbokompressorga ega va usiz dizel dvigatellarda foydalanish uchun ishlab chiqilgan.
RAVENOL Expert SHPD SAE 5W-30 – butun mavsum davomida ishlatiladigan yuqori samarali motor moyi bo‘lib, u yuk mashinalari va avtobuslar uchun texnik talablar asosida ishlab chiqilgan. RAVENOL Expert SHPD SAE 5W-30 turbokompressorga ega va usiz yuk mashinalari dizel dvigatellari uchun universal motor moyi sifatida ishlatilishi mumkin. EURO 4 dvigatellari uchun ham qo‘llanilishi mumkin.
Avtomobil ishlab chiqaruvchisining ko‘rsatmalariga rioya qiling.
Expert SHPD SAE 5W-30 quyidagilarni ta’minlaydi:
- Yuqori darajadagi eskirishdan himoya
- Oksidlanishga nisbatan yuqori chidamlilik
- Yuqori haroratlarda mukammal barqarorlik
- Ajoyib yuvish va dispersiya xususiyatlari
- Yo‘qilgi sarfini kamaytirish orqali iqtisodiy samaradorlik
- Oksidlanishga yuqori chidamliligi tufayli uzoq xizmat muddati
- Sovuq ishga tushirishda mukammal ishlash
- Ajoyib yopishqoqlik-harorat xususiyatlari
- Past bug‘lanish darajasi
Характеристики
Параметр | Значение | Аудит |
---|---|---|
Tavsiyalar | Caterpillar ECF-1a, Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20071, Cummins CES 20072, Cummins CES 20076, Cummins CES 20078, Detroit Diesel DDC 93K215, Deutz DQC III-10, DTFR 13D110 (MB 235.28), DTFR 15B110 (MB 228.3), DTFR 15B120 (MB 228.5), Global DHD-1, Mack EO-M Plus, Mack EO-N, MAN M 3275-1, MB 228.1, MB 228.3, MB 228.5, MB 229.1, MB 235.28, MTU Typ 2, Renault VI RLD-2, VOLVO VDS-3 | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 851 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 12.2 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 74.2 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 161 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 3.53 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 6340 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 25.890 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -42 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 8.3 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 228 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 10.7 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 1.29 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 194.629 | |
Balandlik, mm | 880 | |
Uzunlik, mm | 585 | |
Kenglik, mm | 585 |
Mercedes-Benz | A000989240713FBDR |
Mercedes-Benz | A000989240717FBDR |
Mercedes-Benz | A000989630413BEER |
Mercedes-Benz | A000989630417BEER |
Mercedes-Benz | A000989730217BGEZ |
Mercedes-Benz | A000989780715CDDB |
Mercedes-Benz | A000989860219AEED |
Mercedes-Benz | A000989890613ABDE |
Mercedes-Benz | A000989890613ABDS |
Mercedes-Benz | A000989890615ABDS |
Mercedes-Benz | A000989890617ABDS |
Mercedes-Benz | A000989890618ABDS |
Mercedes-Benz | A0019890801AAA0 |
Mercedes-Benz | A0019890801AAA4 |
Mercedes-Benz | A0019890801AAA8 |
Mercedes-Benz | A0019890801AAA9 |
Mercedes-Benz | A0019890801ADA0 |
Mercedes-Benz | A0019890801ADA4 |
Mercedes-Benz | A0019890801ADA6 |
Mercedes-Benz | A0019890801ADA8 |
Mercedes-Benz | A0019890801ARU8 |
Mercedes-Benz | A0019890801BAA0 |
Mercedes-Benz | A0019890801BRD2 |
Mercedes-Benz | A002989370313FDDW |
Mercedes-Benz | A094989210013ABDE |
Mercedes-Benz | A094989210015ABDS |
Mercedes-Benz | A094989210017ABDS |
Mercedes-Benz | A094989210018ABDS |
Mercedes-Benz | A094989260013FBDR |
Mercedes-Benz | A094989260017FBDR |