Sintetik, suyuq motor moyi yengil avtomobillar uchun dizel dvigatellarga mo‘ljallangan. Yog‘ almashtirish oralig‘ini uzaytiradi. Dvigatelning eskirishini minimal darajaga tushiradi. DPF filtrlarining xizmat muddatini uzaytiradi.
RAVENOL HDS 5W-30 – sintetik, oson oqar, past kul miqdoriga ega Low SAPS motor moyi bo‘lib, CleanSynto® texnologiyasi asosida ishlab chiqarilgan. Turbokompressor va to‘g‘ridan-to‘g‘ri yoqilg‘i quyish tizimi bilan yoki ularsiz yengil dizel dvigatellari uchun mo‘ljallangan. Avtomobil ishlab chiqaruvchilari talablariga muvofiq, moy almashtirish oralig‘ini uzaytiradi.
Dvigatel qismlarining tozaligini STОP-STАRT rejimida ham, yuqori tezlikda harakatlanishda ham ta’minlaydi. Past kul miqdorli formulasi tufayli atmosferaga chiqadigan zararli gazlarni kamaytiradi. Dvigatel eskirishini minimallashtiradi. DPF filtrlari va uch komponentli katalizatorlar TCW xizmat muddatini uzaytiradi. HTHS > 3,5 mPa.s. EURO 4, EURO 5 standartidagi dvigatellarda, odatiy yoki uzaytirilgan moy almashtirish oralig‘ida yoqilg‘i tejamkorligini ta’minlaydi.
Maxsus bazaviy moy va formulasi tufayli yuqori yopishqoqlik indeksini ta’minlaydi. Optimal xususiyatlarga ega va "sovuq" ishga tushirishda yaxshi moylashni kafolatlaydi.
Qo‘llanilishi RAVENOL HDS 5W-30 quyidagilarni ta’minlaydi:
- Yuqori tezlikda harakatlanishda mukammal eskirishdan himoya va yuqori yopishqoqlik ko‘rsatkichi, dvigatelning uzoq xizmat qilish muddati
- A’lo yuvish va dispersiyalash xususiyatlari
- "Sovuq" ishga tushirishda a’lo xususiyatlar
- -30 °C dan past haroratlarda ham mukammal ishga tushirish ko‘rsatkichlari
- Pastroq bug‘lanish tezligi tufayli moy sarfining kamligi
- Noqulay sharoitlarda ham cho‘kindi, qoralanish va korroziyadan himoya
- Harorat farqlarida gidrotayanchlarning mukammal ishlashi
- Yonish kamerasida, porshen halqalari va klapanlar sohasida cho‘kindilarning hosil bo‘lmasligi
- Barqaror yuqori yopishqoqlik indeksi
- Muhrlash materiallariga neytral ta’sir
- Moy almashtirish oralig‘ini uzaytirish
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 843 | EN ISO 12185 |
Rang | Jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 12.1 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 72 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 166 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 3.6 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 5500 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 19.100 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -39 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 7.6 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 236 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 7.9 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.49 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 193.671 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 | |
Balandlik, mm | 885 |
Alpine | 0101401 |
Alpine | 0101402 |
Alpine | 0101403 |
Alpine | 0101404 |
Alpine | 0101405 |
Alpine | 101401 |
Alpine | 101402 |
Alpine | 101403 |
Alpine | 101404 |
Alpine | 101405 |
FEBI | 108360 |
FEBI | 108361 |
FEBI | 108362 |
Ford | 2420896 |
Ford | 2420898 |
Ford | 2420900 |
Ford | 2420902 |
Ford | KAMJ2C912CA1 |
Ford | KAMJ2C912CC1 |
Ford | KAMJ2C912CD1 |
Ford | KAMJ2C912CF1 |
Mitsubishi | MZ320930 |
Mitsubishi | MZ320931 |
Mitsubishi | MZ320932 |
Mitsubishi | MZ320932S |
Nissan | KE90090031 |
Nissan | KE90090033 |
Nissan | KE90090033R |
Nissan | KE90090041 |
Nissan | KE90090043 |
Nissan | KE90090043R |
Nissan | KE90090043S |
Nissan | KE90090044R |
Nissan | KE90090071 |
Nissan | KE90090073 |
Nissan | KE90090073R |
Renault | 7711584311 |
Renault | 7711584318 |
Renault | 7711658107 |
Renault | 7711658108 |
Renault | 7711943685 |
Renault | 7711943686 |
Renault | 7711943687 |
Renault | 7711943759 |
Renault | 7711943761 |
Suzuki | 9900021E60017 |
Suzuki | 9900021E60047 |
Suzuki | 9900021E600D7 |
Suzuki | 9900021E600P7 |
Suzuki | 9900021E60B017 |
Suzuki | 9900021E60B047 |
Suzuki | 9900021E610D7 |
Suzuki | 9900021E610P7 |
Suzuki | 9900021E61B017 |
Suzuki | 9900021E61B047 |
SWAG | 60108360 |