RAVENOL RCS Racing Competition Synto 5W-40 poyga mator moyi - to'liq sintetik, oson oqadigan, yoqilg'i tejash xususiyatiga ega moy, esterlar va poli alfa olefinlar aralashmasi asosida tayyorlanadi. Avtopoygalarda qatnashayotgan benzinli dvigatellar uchun mo'ljallangan.
RAVENOL RCS Racing Competition Synto 5W-40 – to'liq sintetik, oson oqadigan, yo'qilg'i tejashni ta'minlaydigan poyga motor moyi, sintetik, yuqori poliarli bazaviy moy Guruh V aralashmasi asosida ishlab chiqilgan bo'lib, yuqori va past viskozlikka ega poli alfa olefinlar qo'shilgan, bu viskozlik indeksini yaxshilashni ta'minlaydi.
Yuqori viskozlik indeksi va yuqori HTHS qiymati siljishga qarshi ajoyib chidamlilikni ta'minlaydi va molibden hamda wolfram qo'shimchalari bilan maxsus qo'shimchalar paketi tufayli, RAVENOL RCS Racing Competition Synto 5W-40 poyga moyi zamonaviy dvigatellari uchun ishlab chiqilgan bo'lib, og'ir sharoitlarda poyga avtomobillari uchun mo'ljallangan. Molibden va wolframning xususiyatlari dvigateldagi yuzaning tuzilishini sezilarli darajada tekislaydi, shu bilan friksiyani va aşınmayı kamaytiradi hamda mexanik samaradorlikni sezilarli darajada oshiradi.
RAVENOL RCS Racing Competition Synto 5W-40 poyga moyi mustahkam moy plyonkasini ta'minlaydi va o'zining noyob tarkibi tufayli yuqori ish haroratlarida ishlashni va korroziyaga (oksidlanish) va puflashga qarshi himoya qilishni kafolatlaydi.
RAVENOL RCS Racing Competition Synto 5W-40 poyga moyini qo'llash ta'minlaydi
- Qisman va to'liq yukda yo'qilg'i tejash
- Past bug'lanish yo'qotishlari
- Barqaror viskozlik xususiyatlari
- Sovuq boshlanishda ajoyib xususiyatlar
- Juda yuqori haroratlarda ham moy plyonkasining barqarorligi
- Ajoyib yuvish va disperslash xususiyatlari
- Aşınma, korroziya va puflashdan himoya
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Qo‘llanish sohasi | Opel Motorsport | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-40 | |
Hamkorlar tomonidan testdan o‘tkazilgan | Nürburgring | |
Hamkorlar tomonidan tavsiya etilgan | Hockenheim Premium Partner, Ralf Shumaxer (Ralf Schumacher) | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 848 | EN ISO 12185 |
Rang | Sariq-jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 15.03 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 93.9 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 168 | DIN ISO 2909 |
Yuqori haroratli viskozite (HTHS) 150°С da, mPa*s | 4.26 | ASTM D5481 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 6200 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 18.000 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -57 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 5.7 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 246 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 12.5 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 1.3 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 17.887 | |
Uzunlik, mm | 295 | |
Kenglik, mm | 255 | |
Balandlik, mm | 370 |
Honda | 90000XYA5W40 |
Honda | 90000XYA5W40B2 |
Nissan | KL050RN411 |
Nissan | KL050RN414 |