Sintetik, yuqori sifatli, past kul tarkibli (Low SAPS) yengil oqimli mator moyi. Yuqori yuklama ostidagi turbodizel dvigatellari uchun yil davomida foydalanish uchun maxsus ishlab chiqilgan.
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 - sintetik, yuqori darajada legirlangan, past kul tarkibiga ega (Low SAPS) motor moyi. Yuqori yuklanishga ega turbo dizel dvigatellari uchun yil davomida foydalanish uchun maxsus ishlab chiqilgan. EURO 4, EURO 5 va EURO 6 sinfidagi turbo dizel dvigatellari uchun past oltingugurtli dizel yoqilg‘isi bilan ishlashga mo‘ljallangan.
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 chig‘anoq filtri va katalizator bilan jihozlangan yoki jihozlanmagan dvigatellarda ishlatish uchun mos keladi.
SAE 5W-30 yopishqoqlik diapazoni past atrof-muhit haroratida ishonchli "sovuq" ishga tushirishni va yuqori ish haroratida mukammal moylashni ta’minlaydi. Ishqalanish va eskirishni kamaytiradi.
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 SHPD (Super High Performance Diesel) sinfidagi motor moyi bo‘lib, chig‘anoq filtri va katalizator bilan jihozlangan yoki jihozlanmagan dvigatellarda qo‘llash uchun mo‘ljallangan. Ushbu moy Low SAPS texnologiyasi asosida ishlab chiqilgan bo‘lib, past kul, fosfor va oltingugurt miqdoriga ega.
Qo‘llash sohasi:
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 har mavsumda ishlatiladigan motor moyi bo‘lib, zamonaviy chiqindi gaz emissiyasi talablariga javob beradi.
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 – turbo quvvatlantirish tizimiga ega yoki ega bo‘lmagan dizel dvigatellari uchun universal, yil davomida foydalanish mumkin bo‘lgan motor moyidir. EURO 4, EURO 5 va EURO 6 sinfidagi dvigatellar uchun qo‘llaniladi.
Klassifikatsiya va spetsifikatsiyalar:
Spetsifikatsiyalar: API CJ-4/SN, ACEA E4, E6, E7, E9
Ruxsatnomalar: SCANIA LDF-4, MACK EO-O PREMIUM PLUS, MAN M 3677, MAN M 3477, MAN M 3575, MAN M 3271-1, MB-FREIGABE 228.31, MB-FREIGABE 228.51, RENAULT VI RLD-3, VOLVO VDS-4
Talablarga javob beradi: CATERPILLAR ECF-3, MB 235.28, MTU TYP 3.1, MTU TYP 2.1, DEUTZ DQC IV-10 LA, CUMMINS CES 20081, MAN 3691, MAN 3297-1, JASO DH-2, VOLVO CNG, DAF, VOITH RETARDER B, SCANIA LOWASH
Afzalliklari va xususiyatlari:
RAVENOL Ultra Synthetik Truck SAE 5W-30 motor moyi quyidagi afzalliklarni ta’minlaydi:
- Yuqori darajadagi eskirishdan himoya
- Yuqori oksidlanishga chidamlilik
- Yuqori haroratlarga nisbatan mukammal barqarorlik
- Ajoyib yuvuvchi va dispersiyalovchi xususiyatlar
- Yonilg‘i sarfini kamaytirish hisobiga iqtisodiy tejamkorlik
- Yuqori oksidlanish qarshiligi tufayli uzoq xizmat muddati
- Sovuq ishga tushirishda mukammal xususiyatlar va past haroratlarda dvigatel qismlarining tez yog‘lanishi
- Yaxshi yopishqoqlik-harorat xususiyatlari
- PAO va gidrokraking asosidagi bazaviy moy tarkibidan foydalanish natijasida past bug‘lanish yo‘qotishlari hisobiga moy sarfining kamayishi.
Texnik xususiyatlar
Parametr | Qiymat | Audit |
---|---|---|
Tavsiyalar | Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20081, DAF Extended drain, Detroit Diesel DDC 93K218, Deutz DQC IV-10 LA, DTFR 13D110 (MB 235.28), JASO DH-2, MAN 3297-1, MAN 3691, MAN M 3271-1, MAN M 3477, MAN M 3575, MB 228.31, MB 228.51, MB 235.28, MTU Typ 2.1, MTU Typ 3.1, Voith Retarder B, VOLVO CNG | |
Brand | RAVENOL | |
Viskozite | 5W-30 | |
Zichlik 20°С da, g/cm³ | 852 | EN ISO 12185 |
Rang | Jigarrang | ingl |
Viskozite 100°С da, mm²/s | 12.2 | DIN 51562-1 |
Viskozite 40°С da, mm²/s | 73.6 | DIN 51562-1 |
Viskozite indeksi VI | 164 | DIN ISO 2909 |
Past haroratli viskozite (CCS) -30°C da, mPa*s | 5900 | ASTM D5293 |
Past haroratda nasoslanish viskozitesi (MRV) -35°C da, mPa*s | 23.200 | ASTM D4684 |
Qotish harorati, °C | -45 | DIN ISO 3016 |
NOACK bug‘lanishi, % | 9.2 | ASTM D5800 |
Yong‘in chiqish harorati, °C | 232 | DIN EN ISO 2592 |
Ishqoriy son, mgKOH/g | 10.2 | ASTM D2896 |
Sulfatli kul miqdori, %wt. | 0.97 | DIN 51575 |
Og‘irlik, kg | 194.848 | |
Balandlik, mm | 885 | |
Uzunlik, mm | 580 | |
Kenglik, mm | 580 |